Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi ‘Ibu Mengandung’..Tiba2 Dia Masukkan Tangan Kedalam Bajunya ‘Meraba’ Sesuatu..TENGOK APA yang jadi selepas itu MENGEJUTKAN!!

Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi fti-min

Penggunaan pengakuatan awam sudah biasa dengan tempat duduk ibu mengandung. Stiker ini menjadi penanda kalau kursi-kursi itu yaitu hak buat ibu hamil, ibu dengan anak kecil, lansia, serta mereka yang memiliki istimewa. Untuk yang sedar dengan tanda itu mereka pasti tidak akan duduk di tempat itu. Kamu pasti akan memberi tempat yang kamu duduk itu, walaupun tempat itu tidak ditulis ‘ibu mengandung’

Tetapi ini sepertinya tidak diendah oleh seorang perempuan yang ada di dalam satu tren ini. Baru-baru ini kejadian didalam kereta api yang melibatkan seorang wanita bertindak kurang elok untuk mendapatkan tempat duduk didalam kereta api. Awal mulainya ada seseorang wanita yang sepertinya tengah hamil.

Dia masuk ke dalam kereta. Dengan segera penumpang lain memberi tempat itu kepada dia kerana dia sedang hamil.

Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi 2-min

Tiba tiba Ibu hamil ini segera masukkan tangannya ke dalam bajunya.

Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi 3-min

Selalu tanpa terasa bersalah, dia mendadak menarik sesuatu keluar!

Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi 4-min

Orang lain lihat sahaja tangan nya masuk kedalam baju.takut benda tidak dingini berlaku!

Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi 5-min

Ternyata dia tidak hamil.

Entah apa maksudnya gadis ini pura-pura hamil.

Wanita Hamil Ini Duduk Dikerusi 6-min

Ke dia hanya nak tempat duduk je??
Orang disebelah hanya geleng kepala je..

Ini bukan lah contoh yang baik patut kita contohi. Biar jujur kalau dah tak hamil. Jangan selalu ambil kesempatan terhadap orang lain. Kesian ler kat makcik2 tu yer..

Sumber:Gojes

SHARE